如其所是

70后,福州
依旧 相信
Sorry Seems to Be the Hardest Word - Ray Charles、Elton John

存档灵魂:

Sorry Seems To Be The Hardest Word
抱歉是最难说出口的话语

 

【歌词】

 

What I got to do to make you love me? 
我要怎么做才能让你爱上我?
What I got to do to make you care? 
我要怎么做才能让你在乎我?
What do I do when lightning strikes me? 
我该做些什么当打击如闪电袭来?
And I wake to find that you're not there? 
当我醒来发现你已不在身边?
What I got to do to make you want me? 
我要怎么做才能使你需要我?
What I got to do to be heard? 
我要怎么做你才愿意听我说?
What do I say when it's all over? 
我该说些什么当一切都已结束?
Sorry seems to be the hardest word. 
抱歉是最难说出口的话语。

It's sad, so sad
悲伤,如此悲伤,
It's a sad, sad situation. 
深陷悲伤的境地,
And it's getting more and more absurd. 
而且变得越来越荒谬。
It's sad, so sad
悲伤,如此悲伤,
Why can't we talk it over? 
为什么我们不能承认一切已结束?
Oh it seems to me
噢,对我来说,
That sorry seems to be the hardest word. 
抱歉是最难说出口的话语。

What do I do to make you want me? 
我要怎么做才能使你需要我?
What I got to do to be heard? 
我要怎么做你才愿意听我说?
What do I say when it's all over? 
我该说什么当一切都已结束?
Sorry seems to be the hardest word. 
抱歉是最难说出口的话语。

It's sad, so sad
悲伤,如此悲伤,
It's a sad, sad situation.
深陷悲伤的境地, 
And it's getting more and more absurd. 
而且变得越来越荒谬。
It's sad, so sad
悲伤,如此悲伤,
Why can't we talk it over? 
为什么我们不能承认一切已结束?
Oh it seems to me
噢,对我来说,
That sorry seems to be the hardest word. 
抱歉是最难说出口的话语。

What I got to do to make you love me? 
我要怎么做才能让你爱我?
What I got to do to be heard? 
我要怎么做你才愿意听我说?
What do I do when lightning strikes me? 
我该做些什么当打击如闪电袭来?
What have I got to do? 
我该怎么做?
What have I got to do? 
我该怎么做?
When sorry seems to be the hardest word
当抱歉是最难说出口的话语。


评论

热度(41)